Pursiseura

Saaristomeren merivartiokillan pursiseura on seura veneileville killan jäsenille. Pursiseuran jäsenenä voit katsastuttaa veneesi killan ammattitaitoisilla katsastajilla, minkä jälkeen olet oikeutettu käyttämään veneessäsi SMMVK:n perälippua.

Pursiseuran jäsenilllä on mahdollisuus vuokrata edullisesti killan aluksia Norppaa ja Nallea. Ennen vuokrausta vuokraaja perehdytetään alukseen killan toimihenkilön johdolla.

SMMVK:n pursiseuran jäsenet ovat vakuutettuja If Vakuutuksen tapaturmavakuutuksella. Lisäksi jäsenet nauttivat kaikista Suomen Purjehdus ja Veneily SPV:n jäseneduista. Tutustu etuihin täällä.

Pursiseuran jäsenmaksu on 20 euroa kalenterivuodelta. Pursiseuran jäsenyys edellyttää Saaristomeren merivartiokillan jäsenyyttä.

Mikäli olet kiinnostunut jäsenyydestä tai kiltaveneen vuokraamisesta, ota yhteyttä yhteydenottolomakkeella tai killan toimihenkilöihin.

Pursiseuran kommodori Ville Pöntinen

sähköposti: kommodori.smmvk@gmail.com

Turun veneryhmävastaava Jukka Hakamäki

puh. 040 7250 776 (tekstiviesti)